Måndag och ny vecka

Då var det måndag igen. Kan inte påstå att det var en bra början på dagen som jag hade =( Det visade sig när jag skulle betala Lundaloppet att något hade blivit galet med bankgiro nummert jag skrev upp men det skall nog ordna sig då jag har mailat dem om mitt problem.

 

Måndag idag ja och måndag innebär att det är Army som står på schemat. Army är alltid trevligt. Det skall bli så skönt att få köra det igen. Det var ju länge sedan sist… Jag har idag känningar i magen (?!) efter gårdagens löpgrupp. Det är lite smått intressant vart träningsvärken kan sätta sig :P

 

Efter dagens Army så skall jag se på Det Kungliga Bröllopet på tv. Jag gillar det programmet =) Brukar sitta och se det, dricka te, sticka lite och äta kvällsmat. Har för övrigt fyllt i hela vårens schema nu. Det är ganska så fullbokat. Så är det när man vill ligga på topp :P Aja, allting löser sig i slutet =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0