Lugn lördag - än så länge

Än så länge har lördagen varit lugnt. Har inte gjort något vettigt. Jag och prinsen åt frukost under tiden osm vi såg på Nord och Syd. Paketet med filmerna kom igår så jag blev riktigt glad. Jag har börjat sticka på min Cherie Amour med garnet som mamma vann i garnlotteriet på Stickfest i Väst och stickorna som inhandlades på stickcaféet i torsdags. Har kommit en liten bit på vägen. Det är svårt att sticka med så stora stickor men det går ganska fort ändå. Får se hur långt jag kommer idag.

Nu sitter jag och funderar på om jag skall ägna mig åt konditionsträning eller styrketräning idag. Det är svårt val. Det är så fint väder så det lutar åt att jag vill gå ut och ägna mig åt konditionsträning. Men samtidigt så borde jag gå till gymmet då det var länge sedan jag styrketränade. Ilandsproblem av stor mått jag vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0