Igår blev jag rejält pucklad på och hjälp med att hitta hotell

På boxen igår blev jag rejält pucklad på. Det har resulterat i att armarna är trötta idag och ett par blåmärken pryder numera min kropp, som komplement till de jag fick i förra veckan. Det är alltid lika intressant att analysera. Blåmärkena brukar uppkomma där man minst anar. Förra veckan var det på låren denna veckan var det underarmarna =)

 

Egentligen så borde jag frogga min farmors sjal mer än vad jag redan har gjort då jag igår upptäckte att jag har stickat ännu mer fel på den men nu rör de ungefär 6 varv ner i stickningen… suck.. men jag orkar inte bry mig om det. Det är ingen mer än jag som kommer att se det så det får ju vara.

 

I morgon är det halvdag och sedan bär det iväg till Hven där föräldrarna finns. På söndag kommer även liten bror dit och han skall firas för han fyller år på måndag, ojoj… måste kanske fixa en födelsedagspresent åt honom... frågan är bara vad… men men… min tankeversamhet består nu delvis i vad jag skall ta med till ön. Det blir så klart farmors sjal, sen blir det nog prinsens strumpor men jag vill även ha med min reventoulisjal och min haruni sjal. En massa sjalar därmed. Frågan är, kommer jag ha tid att sticka på allt. Det är dumt att ta med sig och sedan inte använda. Jag har ju lite planer på att gå minst en powerwalk runda då jag missar löpgruppen.

 

Semesterplanera fortskrider för övrigt. Mor min tipsade om ett hotell i närheten av Vadstena som inte verkar vara så dumt. Skall bara sondera terrängen lite mer innan vi bestämmer oss om vilket det blir. Dock så behöver vi ett hotell/vandrarhem/bed and breakfast på västkusten att bo på på vägen hem. Någon som har något tips? Jag funderade på i höjd med Lysekil då det gå ratt köra hem till Skåne i ett svep sedan så om någon har något tips på vart man övernatta. Det skall var norr om Göteborg men söder om Halden i Norge och det skall sedan på max 6 -8 timmar (med pauser) gå att köra till Skåne och det skall finnas något att titta på och turista vid i närheten. Många krav ja så därför behöver jag/vi lite hjälp med att hitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0