Helt slut i armarna…

Jag har helt slut i armarna sedan boxen igår. Det är helt sjukt. Nog för att jag brukar vara lite trött i armarna men de brukar inte skaka dagen efter. Mycket skumt. Det var jobbigt igår med gästföreläsare. Man måste ju ta i lite extra då =) Men ack så skoj det var. Mer box åt folket så blir jag glad =) Tanken är att jag idag skall ut och gå en runda i kväll. Får se om jag orkar det eller inte. Så som det känns nu så är det soffan och ryggläge som gäller.

 

Igår blev det invigning av boxhandskarna som köptes på lunchen igår. Det var skoj med egna handskar även om de allmänna faktiskt var skönare, tror det har att göra med att mina var hårda och oanvända så det blir nog bra om ett par gånger.

 

Sticka gör jag hela tiden. Mest är det på Reventouli sjalen. Hoppas på att den snart är klar. Tänk vad fin den hade varit på Valborg om de var klar då. Hoppas, hoppas, hoppas. Jag tror att det kan gå eftersom det ju faktiskt är 2 veckor kvar till dess.

 

I morse på väg till jobbet ås fick jag skoskav av mina nya skor =( Det brukar alltid bli så men inte är det skönare för det. Letade i min skrivbordslåda och där fanns det plåster, med Bamse på, lite status är det allt med Bamse plåster =)


Kommentarer
Postat av: charlotte

Waw egne boksehandsker, jeg er misundelig... Jeg kan næsten ikke få den der klamme sved lugt fra fitnesscenterets handsker af mine hænder... Var nemlig også til boksetræning i går... og er nu bare øm... 2timer og 30min træning... HÅRDT. God weekend

2010-04-16 @ 08:32:02
URL: http://www.knittingbykaae.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0