Froggande och semesterplaner

Farmors sjal går verkligen inget vidare. Jag stickar ett varv och konstaterar sedan att jag har gjort fel vilket jag inte brodeg öra då mönstret är lätt men det bara går inte =( börjar på fel ställe hela tiden. Men men.. skam den som ger sig. Det är bara till att försöka igen.

 

I måndags fick jag bekräftat att min sommar semester har gått igenom. Så skönt det skall bli med tre veckors semester. Jag skall vara ledig från den 19 juli till 6 augusti. Jag håller nu för fullt på att planera semester vilka ställen som skall besökas och när. Jag och prinsen har planer på att hälsa på vänner och bekanta runt om i landet så det blir en del resande.

 

Om jag får som jag vill, vilket inte är helt säkert blir det stopp i följande städer/orter:

Gränna

Vadstena

Stockholm

Västerås

Sala

Östra Granhammar

Kristinehamn

Halden (Norge)

Lysekil

 

Det kommer bli en skoj resa det här. Skall bara få in utflyktsresemål på orterna så blir det bra. Efter denna tur tror jag att vi behöver vila upp oss så då blir det slappande på Hven ett par dagar eventuellt lite turistande i Skåne. Tivoli i Köpenhamn kommer antagligen också att besökas.         

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0