Lördag morgon = tvätt *suck*

Jag hade planerat att jag skulle ha sovmorgon men det blev inte så i och med tvätten. Suck. Men det var definitivt hög tid att tvätta. Det var den 5 jag tvättade senaste så...

Stickade lite på Bella igår. Har nu kommit 1/3 på första ledtråden och laddade ner nummer tre igår. Hoppas att hinna en bit på den idag. Annars består dagen av följande
* Tvätta  klart allt och sortera tvätten och plocka undan den
* Handla på systemet
* Skriva inköpslista till morgondagens middag och dagens
* Träna
* Laga mat
* Plugga tyska

Och där emellan blir det förhoppningsvis lite stickat. Tänkte varva tyskaplugget medna tvätten är i maskinen så får jag springa där emellan =)

Kvällen skall bli lugn har jag bestämt. Det får bli te, tv, prins, filt och choklad. Bara slappa. Lite sticke kan också få lov att vara med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0