Invigning av sjalen

Idag belv det då invigning av min candle flame. Tänka sig att man alltid vill ha allt det nyua på sig. Den är stor och varm och gosig =) Kanske lite varm idag men det är smällar man får ta :P

I  kväll är det box. Har ingen aning om hur det kommer att gå. Är fortfarande rent borta i kroppen sedan måndagen. Orkar knapt lyfta armarna. Men det är ju bara pettitesser. Inget som hindrar mig från att boxas :P

I övrigt händer det inte så mycket. Fredrik skall iväg i kväll och jag är hemma själv. Skall tillbringa kvällen efter  boxen med antingen sömn = kan behövas, eller plugga tyska = kan också behövas.

Fick igår hjälp av mina kollegor att välja strumpmönster ur min tyska bok. Jag tyckte det var trevligt att vi alla var inne på samma mönster =) Skönt när det är på det viset =) Nu skall jag bara lyckas översätta mönstret så att jag begriper va jag skall göra.. vilket inte är det löättaste. Det är då tur att jag får gäster som  kan hjälpa mig med det =)


Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för uppdateringarna.

2009-09-09 @ 09:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0