Igår var det fest, superman, Ale Stenar och Stens Huvud =) II

Det kom lite emellan igår så vi fortsätter med uppdateringen idag =)

Efter att vi var på konditori Fridolf och fikade så körde vi iväg till Ales Stenar. Vi tittade på skeppssättningen och på utsikten. Samt slappade i gräset och bara tog det lugnt. Sedan tog vi oss till Stens Huvud. Även där tittade vi på utsitken och naturen. Att gå upp till Stens Huvud hade jag inga problem med men värre var det när jag skulle ner. Först så snubblar jag och stukar foten lätt. Sedan så sparkar jag rakt in i en sten och slår tån och tillsist så kasar jag i löven och slår i knäet så det går hål i byxorna samt börjar blöda. Efter denna upplevelsen så körde vi tillbaka till Kävlinge.

I kävlinge handlar vi lite smått och gott som kunden tänkas behövas till kvällen. Hemma igen så fixar alla sig i ordning och sedan trillar gästerna in. Totaltsätt så var vi 8 personer som satt här och åt pizza och hade det trevligt.

En trevlig och lyckad lördag =)

Kommentarer
Postat av: Mor

Grattis på namnsdagen. Hoppas foten är bättre.

2009-09-14 @ 09:05:19
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0