Fredag idag =)

Nu så är det äntligen fredag. Denna veckan har varit helknasig i och med att vi har haft gäster och jag endast har jobbat tisdag och torsdag. Och så idag då givetvis =) I kväll så skall jag  ta det lugnt. Tänkte se på Doobidoo och sen ett avsnitt av Mordkommisionen. Lite stickat kanske det också skall bli.

Helgen i övrigt blir till att i morgon åka till svägerskan på inflyttningsfest och på söndagen antagligen åka på utflykt med mamma. Vet inte vart vi skall åka än. De ursprungliga planerna gick åt skogen på grund av en liten olycka (inget farligt) men allt blir inte som ursprungligt planerat alltid.

Utflykt med mor på söndag BORDE dessutom innebära att det kommer att finnas VISS möjlighet för mig att kunna sticka i bilen då det är hon som kör och inte jag =)

Ett något förvirrat inlägg det här känner jag. Kan dock bero på att jag är helt och hållet förvirrad idag. Men vissa dagar är man så. Som sagt… kvällens aktiviteter kommer inte vara så aktiva. Dock är det långt till kvällen. Fika nu och sen är det bara resten av dagen kvar.

Sen ett problem. Vad sören skall man ha till middag idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0