BSJ är klar =)

Nu är min BSJ äntligen klar. Jag köpte knappar i tisdags när jag var hos Annicka och sedan sydde jag fast dem igår =) Det blev så fint. Borde försöka lyckas att få upp en bild här på bloggen. Det är inte alltid det enklaste :P

Gästerna åkte hem idag. Det är tråkigt att de åker samtidigt som det skall bli skönt att bara vara själv och rå om sig själv =)

Igår var jag med gästerna i Helsingör och i Helsingborg. Vi var på Kronborgsslott och tittade. Jag har inte varit där i modern tid så det var trevligt.

Nu är jag helt slut. Har varit igång konstant i en vecka. Långa dagar med mycket aktiviteter. Idag hade jag tyskachatt. I morgon får jag ta itu med gästernas sängplats. Orkar inte göra det idag. Sängen ropar så trevligt

I morse var jag för övrigt helt väck när jag vaknade. Såg på klockan när den ringde och tänkte att jag behöver ju inte gå upp nu, det är ju helg. Sedan la jag mig igen men somnade inte om utan kom på att det var torsdag :S Förvirrande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0