Avmaskning och städning

Igår bestämde jag mig. Min candle flame sjal är klar. Det är nu bara avmaskningen kvar. Började med den igår men det tar sin lilla tid då jag vill göra färdigt alla påbörjade flammor. Kanske kommer den bli klart till i morgon kväll, kanske inte. Det får vi se men det blir så fint så det får gärna lov att ta lite tid =)

Prinsen är just nu och jobbar. Han skall säcka allt spraypulver som är i silon. Han borde vara hemma om inte allt för lång tid. Vid 13 trodde han då det inte var så mycket att att säcka.

Under tiden som Prinsen har varit iväg så har jag passat på att städa i Sköldisens bur. Det är skönt att få det gjort. Våra tyska gäster skall bo i samma rum som honom så då kan det vara trevligt om även buren är städad. Resten av rummet och lägenheten skall vi städa i morgon eller på tisdag.

När Prinsen kommer hem från jobbet skall vi fixa oss i ordning och sedan blir det till att åka iväg till Hässleholm och svärföräldrarna. Eller rättaresagt svärfar. Vi har gått och blivit med bil och den behöver fixas till lite och det är svärfar den som är bäst på att göra det. Jag skall även passa på att ta med mina tyskaböcker så att jag kan jobba lite med den undertiden som de fixar med bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0