Äntligen vet jag vad jag skall göra

När jag och rpinsen var i estland i våras på semester köpte jag ett fint ullgarn. Ville göra en höstsjal i det. Det är snart höst och jag har inte kommit på vad jag skall göra.. tills i morse. Då trillade poletten ner. Jag skall göra en Moebius sjal i garnet =) fram med nystaren och garnvindan 10 minuter innan det var dags att gå till tåget och börja nysta. Man kan ju inte vänta tills man kommer hem från stickcaféet i kväll. Det är HELT omöjligt :P nystar och nystar känner hur klockan går och sedan så hänger sig allt. Härvan var förstor för att få plats på nystaren på en och samma gång. Panik. tar nystat av nystaren och börjar nysta för hand. Fick ihop det till ett nystan. Rycker till mig hela settet av Knit Pro stickorna och rusar iväg till tåget. Hann precis =) Nu har jag precis skrivit ut mönstret och skall kolla på det under dagen och som om jag kan lyckas lägga upp. Det hade varit trevligt. Den skall tydligen vara lite trixig att komma igång med så håll tummarna för mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0