The Studio fotogtafering







Detta är ju då jag för er som inte har sett mig IRL =) Var på The Studio i Malmö och blev sminkad och fotograferad. Det var kul och jag blev nöjd med bilderna men deras stil var enligt mig lite småful. Kom dit och fick fylla i en lapp med vänner och på den stod det att om man angav mer än 8 vänner fick man en bild gratis. När jag har fått veta priserna på bilderna (det var dyrt och då menar jag DYRT) så frågade jag om lappen ich fick då vet att den bra gällde om man köpte 10 bilder eller fler. Men lappen ville de ha ändå... Aja... tre bilder fick jag med mig och det är jag nöjd med men jag hade inte åkt dit igen för nu har jag gjort det.

Har nu sett fotboll Sverige - Danmark och det gick ju inte jättelysande... tyvärr... skall nu fortsätta med mitt stickande och se på film.

Kommentarer
Postat av: visalisa

Vad SÖT du är!

2009-10-10 @ 22:36:42
Postat av: Eva

Ja så fin du blev/är.

Är du anmäld?

Ha de gott

Eva.

2009-10-11 @ 12:06:29
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/
Postat av: The Willow Fairy

Bilderna blev fina, men det är ju inget man gör varje dag. Eller kanske inte mer än en gång. Jag har gjort samma sak här i Göteborg och det var samma taktik med namnlistan. De använder dessa för att ragga nya kunder. Lite kul är det i alla fall oh du fick något sticka tmed på en bild i alla fall. Mer än vad jag tänkte på.

2009-10-11 @ 12:29:10
URL: http://thewillowfairy.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0