Måndag morgon och verkligheten är tillbaka

Då var det måndag nu igen. Vart tog min helg vägen? Hallå, någon som såg den?

Fast å andra sidan så har jag faktiskt fått gjort en hel del i helgen så jag kan ju inte klaga egentligen. Bara på att det hade varit skönt att få sova lite mer och lite till.

Dagens aktivitet består av att jobba, jobba, jobba och sen skall jag gå och träna Indoor Army. I kväll får det bli till att studera lite tyska. Såg igår att jag hade missat att göra en av uppgifterna. Det är så det kan bli ibland.

Fick i fredags in en lapp på mitt skrivbord på jobbet. Det var min ledighetsansökan som hade gått igenom så helgen som kommer kommer att bli en långhelg för mig och prinsen eftersom jag då är fri även på måndagen. Vi skall åka in till Hven. Bara ta det lugnt och mysa. Och sticka då förståss :P

Stickade lite på min bella igår. Har nu kommit så pass så att jag är inne på den tredje ledtråden. Den kommer nog att bli klar inom en snar framitd =)

Igår äntligen så möttes Fröken Vit med Herr Lila. De tog sig ett par försiktiga varv (läs 1,5) på golvet under ca 1 timme innan de satte sig ner igen för att fortsätta sin diskussion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0