Lördag, stickning, träning

Idag ringde klockan 6.30 vilket är okristligt tidigt när det är lördag. Orsaken till detta är att prinsen är iväg och jobbar. Normalt brukar man börja vid 11 när man har helgen men så blev det inte idag, tyvärr. Men men... Frukosten är avklarad och disken likaså. Jag skall strax gå och bädda sängen innan det blir ombyte för att gå och träna.

Dagens stickning blir till att fortsätta med pulsvärmarna från föräldrarna. Funderar på om jag skall repa upp ett par av mina strumpor. Det är hål på foten på dem så de är inte så sköna att använda och s. edan sticka en ny fot på dem. Lagom projekt att sticka med på jobb. Samtidigt som jag inte behöver mer projekt på gång. Får se om jag kan sticka klart något i helgen. Eller komma en bit på de i allafall. Bella kanske skulle kunna bli klar. Eller min tröja i SYTYCD utmaningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0