Helgen är snart slut

Då var det söndag igen, redan. Vart tar tiden vägen? Det är en fråga som många säkert ställer sig en dag som denna. Jag har tillsammans med mina kollegor kommit överens om att veckan består av två dagar, måndagar och fredagar. Allting där emellan bara försvinner.

Dagen har idag inledits med frukost och film. Håller nu på att tvätta för fullt och skall snart sätta igång med att forstätta plugga tyska. Fullt upp med andra ord.

Kvällen skall sen fortsättas med mer fil och falsk pekinganka. Har ingredineser hemma så att jag klarar mig men det hade varit skönt att komma ut en runda och gå och handla. Skulle kunna ta en tur och ta ica på vägen hem. Får se hur pass hungrigt folket är efter att tvätten är klar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0