Första Bella är klar

Igår stickade jag klart ledtråd ett i Bella mönstret. Skall sätta igång med nummer två idag =) I morgon kommer fyran så jag är lite efter men det kan inte hjälpas. Hakar man på sent så gör man :P

Igår mätte jag mina juliastrumpor och konstaterade att jag var vid hälen *glad* har nu satt dit min markeringstråd och stickat två varv till. Nu får den stickningen ligga till sig till bion på lördag då den får äran att följa med =) Idag blir det istället Moebius sjalen så får sig en tur.

I morgon är det fredag. Då kommer det bli tv mys med prinsen. Eftersom vi skall se flickan som lekte med elden på bio ser vi kanske män som hatar kvinnor i morgon kväll. Skall då åter ta fram mina egendesignade strumpor så jag kommer någon vart på dem. Vill sticka klart ett par så att jag kan börja på oktobermönstret snarast möjligt. Prinsen hjälpet mig igår att välja garn så nu är det bara sticka som fattas =)

I kväll är det obligatorisk tyskachatt. Önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0