Färdiga strumpor och firmafest

Igår blev mina egen designade strumpor färdiga. Så kul det var =) Inviger de idag. Man kan ju inte ha något nytt som inte är användt =)

I kväll är det firmafest på jobbet. Det skall bli trevligt. Temat är 80 tal. Med tanke på att jag inte var så gammal under 80 talet så fanns det inte en chans att jag skulle kunna komma i de kläder jag hade då. Men mamma hade som tur väl LITE kvar (läs en klänning) denna skall jag då ha i kväll.

Mina SYTHYCK strumpor har inte kommit något längre. Det är inget par som man har med sig och stickar på jobb så de får allt vackert vänta där hemma tills i morgon då jag skall ägna dagen åt att göra ingenting =)

Kommentarer
Postat av: The Willow Fairy

Vi hade 80-talsfest på jobbet för ett tag sedan - hur kul som helst, fast då har jag ju upplevt det utan att festa så mkt, eftersom jag inte var så gammal då, men musiken kommer man ju ihåg...



http://thewillowfairy.blogspot.com/2009/05/ljuva-80-tal.html

2009-10-16 @ 11:09:44
URL: http://thewillowfairy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0