Ett till danspar på dansgolvet

Surfade runder på ravelry idag och hittade där ett jättesött mönster. En lite liten tröja som heter Classic Baby Pullover. Så nu är det två par ute på dansgolvet i So you think you can knit utmaningen.



Mönstret finns att hämta här. Därifrån kommer även bilden. Skall sticka den i garn från Vikangarn. Prinsen har varit med och valt. Det blir grå bottenfärg och turkos mönsterfärg. Det blir även en stor utmaning för mig att göra detta mönster då det innebär att man skall klippa upp hålen för ärmarna och det är något som jag aldrig har vågat mig på förut. Nervös.

Oh... kom nu på att jag ju fick mammas lusekoftamönster. Där kanske jag kan hitta mitt nästa projket :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0