Bara 3 cm kvar till tån och biobiljetter

Jag har nu bara 3 cm kvar av mina juliastrumpor innan det är dags att göra vid tårna. Efter tårna kommer dock hälen så det är en bit kvar och sen skall jag fästa alla trådar med.... men men... det går framåt och jag har två dagar till på mig innan det är helg. Sen å andra sidan så kan jag sticka på de medans det är fotboll på lördag. Brist på påbörjade projekt har jag ju då inte. Värre är vad jag skall göra för något till visalisas so you think you can dance. Skall gå in på Ravelry och söka lite. Det finns ju så mycket så man vet ju inte alls vad man skall göra. Det som var favorit ena dagen är det inte nästa dag.

På jobbet är vi med en stegräkningsgrej med korpen. Tävlingsmänniska som jag är så är jag med =) Det visade sig idag att jag har vunnit biobiljett =) Kul. Har redan bestämt mig för vad jag skall se och det blir den sista filmen i Mellenium serien. KOMmer på bi den 27 /11. Skall bara tala om det för prinsen och se till så han är med på notorna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0