Träningsvärk och kurs

Igår var det Army Indoor. Mycket trevligt. Hoppade runder. Hade tävlingar. Var på zoo. Det är som ett enda stort dagis :P Träningsverk ger det också. Skulle nog tolka det som en liten extra bonus =)

Det blev en hel del stickat på min runda sjal igår. Hoppas bara att jag hinner minst lika mycket idag så finns det hopp om att bli färdig med den innan söndag. Så länge den är klar innan sängdags på lördag så fungerar det för då kan den blockas och torka över natten.

Oh idag är det exakt en månad till julafton. Jag har fortfarande inte koll på vad jag skall handla till vem i julklapp. Det känns som jag borde komma på det snarast så jag slipper stå i butiken på lillejulafton och inte veta vad jag skall ta.

Efter jobbet idag är det sminkkurs. Det skall bli kul. Jag är så dålig på det så det kan verkligen behövas =) Jag brukar använda smink säg 5 gånger om året det är till stora födelsedagar, balen och möjligtvis någon fest. Mer än så är det inte. Senast sminket var framme var vid höstfesten på jobbet i oktober.

På min att göra lista för veckan som beskrevs igår tillkommer även att jag skall sätta upp adventsstjärnor och putsa fönster.

Dessutom så går jag i ”väntans” tider. Jag väntar på mitt garn och te paket i Stickamera bytet. Det skall bli så kul att få paket igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0