Suck och stön =(

Klockan 21,52 igår hörde vi (=jag och prinsen) att det slamrade på gården. Vi gick och tittad ut för att se vad det var som lät. Då var det IKEA leveransen som kom. Ingen som ringde och förvarnade om att de var på väg eller något alls i den stilen. Irriterande var det. Han skyllde på att batteriet i mobilen hade tagit slut. Jobbar man som varubud med uppdrag att leverera hem grejor och att man skall ringa när man är på väg så får man ju se till att man har laddare i bilen! Det var rena turen att vi hörde bilen på gården. Brukar inte reagera då det är så många som kör in och ut med sina bilar. Extra tur var det eftersom att vår ytterdörr låses kl 21.30 varje kväll. Aja vi fick in möblerna och till vår fasa såg vi när vi packade upp att de korgarna som vi hade plockat var i fel storlek. Vi förstår inte hur det kunde bli fel men fel blev det. Suck. Får försöka hitta andra användningsområden för de vi köpte nu och sen så får vi se om vi kan åka tillbaka till IKEA någon kväll i veckan och ta nya (förhoppningsvis är det mindre folk då också).

Fick svininfluensasprutan i lördags. På kvällen var jag öm i armen. I går så gjorde armen ont vid beröring och lite huvudvärk hade jag. Idag då... kan knappt lyfta armen, mår illa och har huvudverk. Termometer i morse visade på 37,0 mot normala 36,2. Känner mig således inte allt för aktiv idag. Frukosten har jag någonstans i höjd med öronen i nuläget. Ingen vidare trevlig känsla. Är trots allt på jobbet. Får avvakta och se hur dagen utvecklas….


Kommentarer
Postat av: Mor

Hoppas du blir bättre. Jag tror att slippa influensan kan vara värt lite pina. Krya på dig. Kram

2009-11-16 @ 14:26:12
Postat av: Malin Nilsson

Hej!

Mitt namn är Malin och jag skulle vilja komma i kontakt med skåningar som stickar. Jag jobbar med radio och behöver hjälp med att hitta folk för intervju. Du har min mail, skriv en rad där så kan jag förklara mitt ärende närmare. Mvh Malin

2009-11-16 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0