På väg till julbord

0-51394b8308f04821e82ad569d10d38f4.png

Nu är jag och prinsen på väg till landskrona. Där skall vi möta föräldrarna för att gå en runda på julskyltningen. Efter den så skall vi åka till Örenässlott och äta julbord med mamma och prinsens jobb. Gott skall det bli.

Jag jobbade ju med att få färdigt min sjal till julbordet. Men det blev inte så. Det var två orsaker som gjord att den inte blev klar. Dels så fanns det inte tillräckligt med tid. Dels så såg jag att mitt garn inte kommer att räcka. Fick leta upp annat garn och det blev lila från estland. Dock är det så tunt att jag måste använda det dubbelt. Bara att sätta igång och nysta då. Vet inte hur mycket jag kommer att behöva av det lila. Aja, får jobba på att få den klar till nästa julbord på lördag. Nästa stopp landskrona. Dags att göra sig i ordning för att hoppa av tåget.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0