Lördag morgon och snart träning =)

Idag är det då lördag. Fick sovmorgon jämfört med vardagar. Gick upp nu vid åtta tiden. Om en stund skall jag göra mig i ordning för att gå på Army Outdoor. Det är en aldeles perfekt början på dagen. Väl hemma igen så skall vi fixa igång den "nya" datorn, förhoppningsivs. Sedan skall jag iväg och handla till kvällens mat som sen måste förberedas. Vi skall ha hemmalagad pizza *mums*. Sen blir det nog stickning och tv. Det blir så trevligt. I morgon är det mer verklighet som måste tas tag i tyska och tvätt.

Det blev stickat på super spiral shawl igår. Nu kasar den fint runt på min 80 cm sticka. Den blir så fint =) Är glad att jag har kommit på hur jag skall göra.

I kväll får det nog bli till att sticka på mina SYTYCK strumpor. Vill verkligen komma vidare med dem. Men det tar jag i kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0