Garn och te paket

0-1327375cca9df43c49c97499ecc663d3.png


Igår fick jag mitt garn och te paket. Prinsen hade inte skvallrat så när jag kom hem och såg avin från posten blev jag regält överraskad. Stack direkt ner till ica och hämtade paketet. Alltid lika spännaded med paket ;-) och innehållet, vad skall jag säga om det, två sorters te en med citron och honung och en orientalisk earl grey. Sen var där även två nystan fabel strumpgarn i röra, blått och gult. Jag har stickat ett par strumpor i den färgen innan. Riktigt läckra blev det. Om det blir strumpor denna gången också vet jag inte än. Jag har sedan tidigare 1.5 nysta kvar så det kanske blir något annat. Citron och honungs teet drack jag av igår. Mycket gott. Provar det orientaliska i kväll. Tack så jätte mycket för det fina paketet Jessica. Skall försöka att länka till din blogg sen (inte lätt att göra i ett mms). Tack än en gång.

Edit Jessicas blogg hittar ni här.

Fredag är det idag. Skönt med lite helg. Helgen är fullbokad som vanligt. Träning i morgon och tvätt och julbord på söndag. Började på spetsmönstret på sjalen igår. När det första varvet var klart var jag så nöjd för att det gick jämnt upp. Men när varv nummer två påbörjades visade det sig att jag gjort fel i början. Orkade inte riva upp de knappt 1000 maskorna så det fick bli en liten fix. Hoppas att kanten kommer bli lättare för värja varv som går då man om något varv förhoppningsvis kan se strukturen på ett annat sätt. Ännu finns det chans att jag blir klar i tid. Håll tummarna.

Strax är jag framme på jobb och då vankas det bullar. Gott skall det bli och riktigt hungrig är jag.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tycker du inte om det orientaliska teet tror jag att jag tycker om det. Då kan du ju ta med det till ön nästa gång. När kommer ni på söndag? Vi åker till ön idag och hem igen i morgon eftermiddag. Kram

2009-11-27 @ 10:42:16
URL: http://stickmor.blogg.se/
Postat av: hemligt

Hej!

packar för fullt på ditt hemlis paket :-) Så snart kommer en överraskning från mig också...

2009-11-27 @ 21:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0