Totalt borta =(

Idag är jag helt borta. Mitt huvud fungerar inte alls =(  Urk... Jag fick ett tips på min hemlis att jag skulle henne på bild i min blogg men jag hittar henne inte. Jag måste vare helt blind eftersom jag inte ser henne. Har bett henne att göra en kommentar i det inlägget där hon är med.


I dag skall jag iväg och handla en grattis stämpel så att jag kan scrapbooka lite till kära svärmor när jag kommer hem idag. Det är trevligt. Får passa på nu när far var så gullig och lämnade bilen i min vård =)


Idag så skall jag inte göra något utöver att pyssla med en bokföring och sen pyssel. Man måste göra det som måstes först innan man får göra det som är roligt. Tråkigt men sant. Annars så hade jag kunnat pyssla mer än på heltid :P


Får se om det finns något på tv i kväll som man kan sitta och halvsova till. Måste komma ihåg att vara på stationen kl 20 när far kommer och skall ha sin bil.


Massa svammel idag men som sagt huvudet fungerar inte så jag vet inte hur jag skall göra....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej igen !

Tittar du lite längre ner bland fotona efter färgbyttorna så står det två glada tanter och väntar på att garnet skall bli färdigt. Hon till vänster är jag....

2009-05-28 @ 17:38:32
URL: http://malmstickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0