Snart är helgen slut =(

Nu är det snart kväll, och i och med att det är söndag idag så innebär det atthelgen snart är slut =(

Igår var det final i ESC och det gick ju inte sådärlysande för Sverige. Jag hållermed om att Norges bidrg var bra men vet inte om det var det bästa bidraget. Definitivt så var Sverige bättre än att komma på 21 plats eller vad det blev i slutet, jag somnade i soffan :P

Fick stickat en del på Ior så snart är han klar. Har 3/4 på två öron kvar samt manen på den ena strumpan. Hoppet finns fortfarande att de skall bli klara till tisdag då de förhoppningsvis skall överlämnas.

Jag kom på att jag inte har rapporterat in min aprilstrumpor måste se till att göra det. De är ju klara. Känner mig något imponerad över mig själv att jag inte har påbörjat någotn ytt men om sanningen skall fram så har jag inte hitat något som jag känner *wow* för. Men det kommer nog snart. Det kommer snart nytt strumpmönster i strumpklubben och om inget annat så har jag laddat ner en del Harry Potter mönster och det är ju bara su söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0