Sjukt seg...

Idag är jag sjukt seg. Kan bero å att jag gick upp redan för en timme sedan för att prinsen skulle åka iväg tidigt till jobbet. Hoppas att han hinner göra det som han har planerat.

För att summer upp helgen så blev det ingen vårmarknad i lördags för min del. Jag satte mig på gården med sköldisen i stället. Jag tror att han uppskattade det mer så =) Sen åkte jag och prinsen iväg till Lund. Där gick vi och åt på Meadeterrainian. God mat =) Efter käket gick vi till kusin A och våldgästade henne. Med oss hade vi efterrätt *mums* såg på Babben & Co innan vi åkte hem. Tror att jag under lördagen kom hela 6 cm på mina iorstrumpor. Det är långt för att vara mig =)

Igår blev det Center Syd som var målet. Fick handlat allt vad vi skulle. Det gulligaste som vi hittade var en Sköldiströja till Brynolf. Jättesöt blev han =) Sen blev det lite mat och kläder till oss. Fick nu utnyttjat vårt presentkort på Hemtex också. På kvällen blev det träning innan grillen sattes igång. En helg med lagom med måsten med andra ord :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0