Muffinsform

Idag fick jag en muffinsform av en kollega. Alltid trevligt. Nu har jag två stycken. Efterlyste för en månadsedan och först hittade mor en och nu kollegan en. Jag kanske skulle ta och baka muffins här till fikan. Tror att det hade varit uppskattat men nackdelen är att det finns inga ingredienser här så det lutar åt inte.

Malena Ernman gick vidare igår *grattis*. Jag lyckades hålla mig vaken under hela tiden. Inte  illa för att vara mig. Kom dessutom ett par cm på mina strumpor. De går verkligen fort frammåt på dem. Har kommit halvvägs över foten och sen är det bara undersidan och tårna kvar. och givetvis lite smådetaljer men det borde gå att fixa =)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Ida!



Skulle bara säga att jag kommer till boxen ikväll. Så om du ska dit får du gärna ta med ditt album om du vill. Hoppas allt är bra med dig. Vi ses kanske i kväll. Kram

2009-05-13 @ 08:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0