Då var det snart helg igen

Då var det en "ny" lång vecka. Även om det bara var en ledig dag så var det riktigt skönt. Och nu då en lagom lång vecka på en dag. Kan det bli bättre =)


Jag fick sovmorgon i morse trots att vi är ute på ön. Detta då jag av de snälla föräldrarna fick lov att låna en bil =) Det var så skönt.


I onsdags blev jag så sur för att jag inte kunde hitta något kul strumpmönster att sticka så jag tog tag i saken och ritade mig ett eget. Hur detta kommer att bli vet vi ännu inte då jag precis har börjat att sticka på dem. Men det är riktigt kul att sticka på något som jag själv har ritat =) Om det blir bra eller inte det vet jag inte än men det märker jag allt eftersom =)


I lördag postade jag mitt sista paket till min hemlis. Jag har inte fått någon rapport än på att det har kommit fram. Jag börjar nu bli lite orolig. Har det inte kommit upp något i nästa vecka får jag kontakta henne. Jag hoppas verkligen inte att det har kommit bort då det sista paketet var det finaste, enligt mig. Min hemlis brukar vara snabb på att lägga ut bilder och tacka för att hon har fått paketet det är därför jag nu börjar bli lite orolig.


Igår hade jag, mor och prinsen golflektion. Det gick bra för både mor och prinsen. För min del så gick det lite sämre. Men det går nog att åtgärda genom lite övning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0