Axelvärmaren på bild och två höger lovikkavantar

Så här fin blev min axelvärmare. Jag känner mig riktigt nöjd med den. Den kommer säkert att användas en massa i sommar *wiie*






Jag letade idag upp ett par påbörjade lovikkavantar där endast tummarna var kvar. Såg då att det är två högervantar. Aja... Det får bli som det blir =) De är lite för små till mig så jag skall ge bort dem oavsett vilket =) Alltid lika trevligt :P Hoppas bara att de passar på mottagaren men det bör de göra för hon har mindre händer än mig =)


Idag är det fredag. Alltid trevligt. Skall antagligen grilla med prinsen i kväll sen blir det slappande framför tvn. Det blev inte så många timmars sömn i natt så jag kommer med största sannolikhet att somna tidigt idag. I morgon blir det tvätt klockan 8 inte det roligaste men definitivt nödvändigt.... :P



Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken kompis är det som har två högerhänder?

2009-05-08 @ 13:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0