Tack min snälla hemlis

Det var ett hemlis 5 paket som jag fick. Jättefint var det .3 nystan med 2 trådigt ullgarn i rosa med gult inslag. Helt i mina färger =) Till detta var det en bok av Reginald Hill (tror han stavar så). Jag har läst några av hans böcker men inte den. Tack så jättemycket. Det var ett paket helt i min smak både vad gäller garnet och boken. Jag fick även en liten lapp där hon hoppades att allt gick bra hos tandläkaren och det har det gjort. Vad jag vet har jag nu bara 2 besök kvar sen är jag klar och dessa två är relativt snabba och smärtfria =) Bild på paketet kommer förhoppningsvis under helgen. Skall då oxå försöka lägga in bild på mitt Mixa & Matcha paket från G och mitt Garn & Kaffepaket men där vet jag fortfarande inte vem som är avsändaren :S

Fredag idag, hela dagen =) Jag var ute på min morgon runda i morse och det var så skönt även om det var kallt. Idag blir det till att ta det lugnt. Skall göra god fisksoppa, se på tv och mysa med älsklingen =) Precis så som det skall vara.

Tack än en gång!!! Både min hemlis, G för mixa & matcha, samt vem du nu än är som skickade garn & kaffepaketet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0