Stickcafés tisdag

Idag är det stickcafé. Det är alltid lika härligt =) Jag ser så fram emot det. Jag skall se om jag kan hitta något att stoppa i mitt första hemlispaket. Alltid finns där något =)

Skall under dagen försöka sy fast två trådar i mina dominostrumpor så är de klara sen. Att sådant smått kan ta så lång tid. Det är jag förvånad över...

Fick med mig mitt mönster på min alpakka kofta till jobbet, mycket medvetet :P så nu skall jag gå och kopiera det så jag slipper ha med mig hela mönsterboken varje gång =)

Det blev ingen träning för mig igår =( Kände mig inte okej. Det hjälpte lite med sömn.... så ingen morgonrunda blev det heller. Men i morgon är det box = ) och det kan man ju bara inte missa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0