Stickcafé, WIP och kaffepaket

Idag är det stickcafé i staden. Jag skall dit har jag bestämt och med mig får alla mina WIP följa. Skall även "börja" på ett par lovikka vantar nu. Fick ett par som var nästan helt klara. Det fattas toppen på en av vantarna och två tummar. Så det skall bli så skoj att kunna starta och avsluta ett projekt så fort =)

När jag kom hem igår låg det en avi till mig i brevlådan. Det var från stickameras kaffe och garn byte. Det var 3 nystan fabel och 2 sorters kaffe från khales ett smaksat med armaretto och ett irish. Skall prova ett av de i helgen =) Dock stod det bara "jag" som avsänader. Jag har inte listat ut vem det är. Är mycket nyfiken. Har en kännsla av att jag läste personens blogg för inte så länge sedan men det kan bara vara inbillning. Det var i Skövde som kaffet var inhandlat =) Tack så jättemycket!!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej, det är jag som är den skyldige! =o)

Hoppas du tyckte om kaffet. Jag köpte själv den med Amaretto-smaken och tyckte den var jättegod! Hoppas även att du får användning av sockgarnet. Trevlig artikel i tidningen! =oD



Ulrica =o)

2009-03-20 @ 12:53:30
URL: http://smyckasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0