Måndag morgon =)

Nu är det måndag morgon. Och snart dags för att sätta igång på riktigt med jobbet =) Det blev en härlig morgon runda idag =) 56 minuter tog den. Det är rekord för denna sidan nyår.... Idag så blir det Nova på lunchen. Skall iväg och byta min bok. Det är trevligt att känna att läsningen flyter på =) Tror dock det kan ha och göra med vilken bok som väljs :P

Efter jobb blir det träning. Skall prova på ett nytt pass idag. Omväxling förnöjer =) tror att det kommer bli riktigt roligt =) Sen blir det soffan med sticke =) Tänkte försöka hinna sticka hälen på mina strumpor idag. Det känns så skönt att de har lossnat med den stickningen.

Orkade inte ta med mitt garn och kaffe paket idag. Skall se till att fixa det i kväll så jag kan posta det i morgon. Skall även posta mitt hemlispaket =) Om allt går som det skall så finns mitt garn och kaffepaket i lådan i dag. Avsändaren trodde det skulle kommit i fredags men det gjorde det inte.... =) Spänningen stiger =)

Kommentarer
Postat av: Mor

Kommer du på stickcafé hos ViKanGarn? jag åker till Uppsala och Stockholm och är borta resten av veckan. Jag har bokat slöpkärra till lördag och söndag. Vi ska ta ut ett plommonträd till ön på lördag. Följer du med?

2009-03-16 @ 22:33:36
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0