Kaffet är inhandlat

Nu är mitt kaffe till garn och kaffebytet inhandlat. Skall nu bara packa ihop det och skicka iväg det =) Hoppas sen på att mottagaren blir nöjd. Måste även slå in mitt hemlis 5 paket och posta det. Men var sak har ju sin tid =)

Det fanns inget paket till mig i lådan igår =( Hoppa på att det kommer på måndag i stället. Den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge heter det =)

Om 3 timmar kommer L hit då skall jag, prinsen och L äta middag och sen blir det till att se på melodifestivalen. Givetivs kommer jag att sticka under tiden. Fattas bara annat =) Det är min fina kofta i alpaka som det skall stickas på. Den är ju så kul =)

Har nu scrapat klart om bröllopet så nu finns det ett helt fint album om mig och prinsen när vi blir herr och fru =) skall visa det för L när han kommer. Är så nöjd med det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0