Jag fick hjälpa fröken igår =)

Igår var det stickcafé och jag fick äran att hjälpa fröken där med magic loop =) Det var trevligt. Jag som inte kunde sticka alls för bara 2,5 år sedan =) Det går framåt =) Jag hade verkligen med alla min WIP men stickade bara på ett och det var MS4. Kom underfund med att den egentligen inte är svår bara det att den är pillig och jag måste hålla koll på mönstert när jag stickar. Villar bort mig annars i alla omslag och pärlor :S Får försöka ta ett ryck med den i helgen så jag kommer någon stans. Idag med till jobbet blev det en annan spetssjal SOC får se om det blir något varv på den eller om den bara kommer att ligga. Man vet aldrig.

I kväll är det kostkurs på gymmet. Det skall bli trevligt. Hoppas att jag lär mig något där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0