Inget stickcafé och inget kaffebyte

Igår var det fel vecka för stickcafé. Jag och prinsen var på gymmet i stället och det kändes verkligen att det var ett bra tag sedan jag var där senast. Känner mig lite stel i kroppen. I går ställde jag dessutom in dagens morgonpromenad. Valde att fokusera på kvällens box i stället *fighter*

Jag har fått min kaffekompis men min mor fick inte vara med. Av någon anledning så har hennes anmälan kommit bort i handteringen. Det var mindre skoj =( Men det är sånt som händer.

För ömväxlingsskull så såg jag på House igår. Det brukar jag inte göra men det var trevligt. Såg det varje vecka när jag var i Estland (det var House, CIS Miami och Nanny 911 som inte var dubbat)

Idag är det kundtjänst på morgonen, lite front, utbildning, lite mer front. Promenad till Panduro för att fixa tape så jag kan göra de sista till bröllopsalbumet, sen är det box och väl hemma blir det lite hushållssysslor. Vem har sagt att tiden inte räcker till :P

Kommentarer
Postat av: Mor

Ulrika på www.stickamera.se är en pärla så nu har hon fixat ett litet extrabyte för 3 personer. Jag får alltså ändå vara med på ett kaffe & garnbyte. Kul.

2009-03-11 @ 08:04:56
URL: http://stickmor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, ville bara säga att ditt kaffe & garn paket är på G! Kommer nog fram på fredag.



Roligt för Mor att hon fick vara med i alla fall.



Anonym =o)

2009-03-11 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0