Hurra för Ida idag =)

Idag är det min dag. Först så är det ju internationella kvinnodagen vilket alltid är trevligt. Prinsen var iväg och köpte bullar till oss till frukost *mums*. Dessutom är det ju så, vilket är viktigare än at det är internationella kvinnodagen och det är att jag har fått fast jobb idag. Min provanställning går ut och jag blir tillsvidareanställd idag. Det är lagom häftigt =)

Detta skall firas med middag hos mor och far för min del, fast jag vet inte om de vet att jag får fast idag =) Prinsen skall jobba hela dagen så han har inte möjlighet att följa med =(

Igår blev det en del stickat under melodifestivalens andra chans. Inte för att jag tyckte att det var rätt låt som gick vidare över huvudtaget och att startfältet rent allmänt har varit dåligt iår.... Men lite stickat blev det. Nu idag har det bara blivit några få maskor. Fokuserar här hemma på att fixa med scrapbooken så att den blir klar så jag kan städa undan här. Det ser ut som ett bombnedslag med alla papper och så. Har två sidor kvar sen skall det bara klistras in och finjusteras =) Fint blir det.

Förövrigt var det någon som stal min tvätttid idag. Det var inte snällt. Som tur väl är så blev jag precis klar i tid *mutter och morr* tur att jag inte hade mer somm hade behövt tvättas för då hade det gått åt skogen..... Nästa tvätttid för min del blir den 5/4 så bra med tider finns det *arg*

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis grattis grattis grattis!!!

Men hur kan ni ha så få tvättider?? Får det vara så?

2009-03-08 @ 13:28:01
URL: http://hemskast.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men det kan väl inte vara lagligt att ha det så med tvättiderna? Skulle det inträffa hemma hos mig så skulle det bli regelrätt uppror :) vi har ett helt koppel med människor som inte har nåt bättre för sig än att gnälla ;)

SiV har jag som vanligt missat totalt! Hoppas ni får en skön helg ute på öarna och att det inte blåser och regnar för mycket på er!

2009-03-09 @ 08:55:55
URL: http://hemskast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0