Blåst och snö... i slutet av Mars

I morse när jag vaknade, fortfarande inte frisk, så var det blåst och snö ute. Precis vad man önskar sig, eller inte... *urk* Det blev sämre vädrer och precis när jag hoppade av tåget för att gå till jobbet så började det snöa ännu mer. Det är inte riktigt det man önskar sig....

Jag och M skall klockan 9 idag utbildas av kollegan A i miljöavgifter. Det skall bli spännande. Det är alltid trevligt att lära sig något nytt.....

Vad inne på Stickfest i Västs hemsida där det stod att man bör ha med sig så jämna pengar som möjligt. Det blir till att ta ut och sen gå och småhandla lite här och var så man får lite växel. Jag får nog göra ett undantag i att ge alla mynt till Kenny. Det blir ju inget kvar om man gör så nu när man vill få pengarna växlade.... Eller så kan man ta ut i om gångar så kanske det inte blir så svårt. Kan gå det med =) Får prova mig fram =)

Idag är det tisdag. Det blir till att ta det lugnt idag med. Med tanke på mitt allmänan till stånd och vädret så blir det till att sitta inne mest hela dagen. Skall dock försöka gå till cykelhandlaren i kväll och se om jag kan få ut min cykel. Försöka duger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0