Äntligen avslutat ett projekt

Igår fick jag äntligen avslutat mitt dominostrumporsprojekt. Det har tagit sin lilla tid. Men oj så fina de blev =) Fick garnet i mitt första garn och te byte för ca 1 år sedan. Tänk vad tiden går fort :P

Det var stickcafé igår. Alltid lika trevligt. Fick inhandlat garn till mitt hemlispaket. Funderar nu på vad jag skall stoppa i det första paketet. Man vet ju aldrig =)

Jag sov hos föräldrarna i natt så inte heller idag blev det någon runda och då mannen är hemma i kväll ställde jag in boxen oxå. Är han bara hemma en kväll denna veckan så får det bli så.

Kvällen skall ägnas åt stickning framför tvn. Prinsen lovade mig att vi skall se någon film. Vilken film det blir det vet jag inte men alltid blir det någon. Precis på samma sätt som jag inte vet vilken stickning som det kommer att bli :P Började om på Prinsens mössa igår så den blir klar denna säsongen även om de kanske används först nästa.

Måste för övrigt komma på vad man kan ge prinsen i present. Någon som har något tips är varmt välkommen att tala om för mig vad det skulle kunna vara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0