Ut och äta idag =)

Idag har jag varit allmänt seg. Vet inte om det kan bero på att jag försov mig i morse med. Usch... jag förstår inte varför jag gör det... men men....


Vaknade till klockan 6 i morse och konstaterade att det var vid det klockslaget som jag skulle ha befunnit mig på gymmet. Ingen bra början på morgonen med andra ord. Sen var det bara till att traska iväg till jobbet. Jobba har jag gjort hela dagen. Har försökt att kompensera den uteblivna träningen med promenad i stället.


När klockan slår 17,15 packar jag ihop för idag och beger mig till stationen i centrum (räknar med att få ett par extra steg) skall åka med tåget 18,10 till Malmö till sammas med prinsen och hans kompis F. Vi skall då ta oss in till Malmö och gå ut och äta. Det kommer förhoppningsvis bli både gott och trevligt.


Med mig till Malmö kommer ett par strumpor får lov att följa. Det är mina restgarnsstrumpor till prinsen. De börjar att ta sig nu och kommer förhoppningsvis vara klara denna sidan sommaren. Det vill säga inom de närmsta veckorna. Men man vet aldrig. Det kommer kanske komma något annat emellan som bara "måste" göras :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0