Silning av saft

Idag skall jag sila min flädersaft. Det skall bli så spännande att se hur det blir *nervös* mest spännand är jag inför hur det skall smaka. Men det blir säkert gott =)


Idag är det torsdag och det är träningsfritt för min del. Har eventuellt planer på att promenera hem men vi får se hur det blir med det. Det hade varit riktigt skönt att göra.


Sitter för övrigt på Garnkorgens hemsida och klickar en massa till min korg. Funderar nu på vad jag verkligen behöver och sanningen är att jag behöver inte alls allt det som jag vill ha. Är egentligen bara ute efter ett mönster och koppling till mina knitpro stickor. Funderar på om jag skall vara så stor och duktig att jag bara tar det jag verkligen behöver. Det är svårt det :S


I kväll skall det bli en lugn kväll. Tänkte att jag skall se på CSI och sticka lite. Tänk vad livet kan vara underbart ibland. Sen blir det full rulle till helgen. Fest hos kusin M i morgon och sen till Höganäs och vännen L till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0