Pysselkväll i Bjuv och flytt av möbler

Idag är det terminens sista scrapbooking kväll i Bjuv men jag har ingen möjlighet att åka dit. Skall iväg och träna. Nödvändigt ont. Så är det när man är bokad till pass :S


Det har varit dåligt med uppdatering i bloggen i helgen. Fy på mig. Har haft så mycket annat att tänka på så det har bara inte funnits tid.


I fredags hade jag utbildning på jobbet mellan 8 och 12. Kl 13 till 17 var det kundtjänst med en massa ärenden. Inte blev det någon morgon runda eller cykling till jobbet då för regnet det bara öste ner. När jag kom hem stod Prinsen och höll på med middag till mig *gott* sen blev det till att packa och rensa i vårt vardagsrum *jobbigt* Sen såg vi på DaVinci koden och tog det lugnt.


Lördagen var det till att bära ut möbler *heja, heja* Det blev jättetomt i vårt vardagsrum. Sen åkte Prinsen och jobbade och jag åkte till Landskrona. Där blev det till att packa och packa och packa. Smet ner till centrum i ca 1 timme och var med på world wide knit day. Det var trevligt. Sen blev det lite mer packa. Fyllde sedan bilen 6 stora flyttkartonger och 1 liten samt en påse. Handlade på vägen hem och körde till Kävlinge. Fick gjort mat som var klart lagom tills att prinsen kom hem. Sen tog vi tåget till Lund och såg på Änglar och Demoner. Den var helt okej. Är glad att jag läste boken innan vi såg den på bio.


Söndagen inleddes med storstädning. Så rent och fint det blev. Sen åkte jag och prinsen till Landskrona och lastade släpet med grejor och åkte till Kävlinge för att lasta av och sedan till Eslöv för att lasta av ett lass där med. Sen tillbaka till Landskrona för lass nummer två. Då stannade jag i Kävlinge medan mor och prinsen tog lass nummer tre till Kävlinge. Med sig då hade de även far. Jag stod för tvätt och matlagning där hemma under tiden. Puh. Full rulle med andra ord. Men nu är det jättefint i vår lilla lägenhet =)


Och helt slut är jag i händerna....

Kommentarer
Postat av: jenny

roligt med pysselkväll!

2009-06-15 @ 10:08:29
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0