Pa semester

Nu är halva min semester gjord. Jag och Prinsen befinner oss i Tyskland och har det underbart. Vi har upplevt en massa och kommer att fa uppleva en hel del till =) Vi har bott i en familj här och det är sa skoj. Har fatt se en massa här omkring. Jag lanar nu deras dator och alla svenska bokstäver finns inte med och vissa har fatt för sig att byta plats =)

Det har inte blivit mycket stickat här da det är jag som star för allt bilkörande här. Men det är trevligt. Nästa vecka är det min sista semesterveckan och da kommer i nog vara en del pa Hven och där blir det nog en del stickat =)

En tysk stickbok med strumpmönster är införskaffad och det finns en massa fina där som jag vill sticka. Mer sticktid önskas =) Men som sagt i nästa vecka blir det nog en del =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0