Spinning, ett misslyckat försök....

... försökte igår med att spinna på min slända men det gick käpp rätt åt skogen. Men skamm den som ger sig. Det är en ny dag idag med nya möjligheter så det är bara till att prova igen. Det jag gjorde igår gick i allafall inte sönder utan bara korvar sig. Matade fram för mycket fiber.

Skall för övrigt till tandläkaren idag och om jag kommer ihåg rätt så kommer jag att vara där i god tid. Kanske kan ägna den tiden åt att lära mig min nya sysselsättning... =) I mitt startkitt fanns det flera olika sorters fiber. Kanske skulle prova en annan sorts fiber. Det kan ju vara så att jag inte kommer överens med just merino ullen...

Friskt vågat, häften vunnet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0