Kristianstad och Helylle

Idag var jag och prinsen i Kristianstad. Där besökte vi baland annat Helylle. Jag kom därifrån med 6 nystan fabel, 3 rundstickor á 100 mm och 3 dropskataloger med mönster. Trevlig butik med en hel del intressanta garner. Jag hade definitivt kunnat handla mer där om plånboken tillåtit. Detta är en bra kompensation för min vishet =)

Nu skall vi hålla kväll här hemma. Det blir stekt lax och film. Inte mig emot. Jag gillar båda delar och till filmen blir det sticke. Hoppas fortfarande på att bytesvantarna och 1/2 par strumpan skall bli färdiga i helgen.


Kommentarer
Postat av: Journa

jag vill också kunna sticka! :D

2009-01-31 @ 18:23:21
URL: http://journas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0