Kom inte så långt igår

Jag kom inte så långt igår på mina porjekt som jag hade räknat med. Det blir så ibland. Men vad skall man göra? BAra tilla tt fortsätta idag. Fick å andra sidan läst lie i min bok från min läsklub. Har hållt på med den i en mindre evighet nu. Förstår inte varför. Den är ganska bra och intressant bara det att där är 5911 personer med och dessa byter namn *illa*

Fredag idag och helg med andra ord. Får se vad som händer och sker. Jag hade röstat för en tur till Hven men det blir nog inte så =( Får se vad det blir för något annat i stället. Alltid händer det något någonstans =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Om det inte blir Hven kan du ju ta en tur till Landskrona så kan Prinsen få arbeta i lugn och ro. Jag behöver mangla lite dukar kan vi göra det en helg om 2 eller 3 veckor? Kram

2009-01-30 @ 08:19:43
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0