Fit for fight

Eller i allafall nästan... efter att ha varit hemma i två dagar är det nu dags att ebge sig till jobbet igen. Det är skönt, det blir långtradigt att abra sitta och göra ingenting *ler* Jag fryser fortfarande och mår illa men tror att febern har lagt sig och då jag inte spytt något så har jag beslutat mig för att gå.

Idag är det fredag. Mysigt. Efter jobbet skall jag och prinsen hämta vår grönsker *gott* så får vi se vad som finns i den lådan. Alltid brukar dte finnas en massa gott. Kvällsmat skall lagas. Vad det blir för något är ännu inte bestämt. Det beror på lådans innehåll. Sen blir det på spåret och stickning. Trots att jag har varit hemma i två dagar har det inte blivit mycket stickat. Har inte orkat.

Följande konversation utspelades i tv soffan i onsdags

Prinsen: Det märks när du är sjuk
Jag. Vadå, hurdå?
Prinsen: Ja, du stickar ju inte
Jag: Okej (och drar filten tätar intill mig)



Mina första pulsvärmare som för övrigt skall användas idag för att se till så jag inte fryser mer än nödvändigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0