1/2 par strumpbyte

Det var ju det där med att inte påbörja något nytt.. kom ju igår på att om jag stickar andra strumpan i strumpbytet så är det inte att klassa som något nytt då jag redan har en strumpa utan endast färdigställer den andra. Detta resutlerade i att den strumpan fick äran att följa med till jobbet idag så det blir till att läsa och se om jag reder ut det. Men det skall nog gå bra =)

Dagen består idag av jobb. Sen blir det hem och mysa med sticket. Hade först tänkt att träna idag men har ont i huvud, hals och är allmänt seg så jag tyckte det var bäst att låta bli. Sen blir det antikrundan. ett av favoritprogrammen på tv =) och sedan sängen. Måste i säng tidigt idag så man orkar med morgondagen.

I övrigt så händer det inte så mycket. Skall ta och traska bort till köket och hämt mig en flaska med vatten och sen sätta igång med att vara duktig =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du kommer väl ihåg att gurgling med varmt saltvatten är den bästa bot mot ont i halsen. Förhindrar också att förkylningen bryter ut, i alla fall bllir du inte lika sjuk som utan saltvatten.

2009-01-15 @ 08:40:45
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0